שקופית קודמת
שקופית הבאה

צור קשר

אנחנו בדרך אחרת מציעים לכם מגוון של מוצרים ושירותים המקלים עליכם בתקופה הרגישה הזאת בחייכם. כמוכן, אנו מעניקים לכם את כל המידע והטיפים שתצטרכו בכדי לעבור את התקופה הקשה בדרך הקלה ביותר.

להלן מגוון מהמוצרים והשירותים המחולקים לפרקים מרכזיים: הלוויות, שבעה, מצבות, אזכרות והנצחות.

התארגנות לקראת הלוויה – ניהול וליווי המשפחה משלב הפטירה ועד להלוויה.

ארגון וביצוע טקס ההלוויה – ליווי המשפחה בנושא הרגיש של כתיבת תכני הטקס בהתאם לרצונות המשפחה ואופי הנפטר אל מול ארגון לוגיסטי להפקת הלוויה מכובדת

הפקת טקסי אזכרה המשלבים ברגישות רבה, יחד עם בני המשפחה שירים שאהב הנפטר, מסכת חייו ופועלו, אוסף תמונות וקטעי וידאו.   טקסי אזכרה ניתן לערכם בשני פורמטים עיקריים:

ארגון טקס אזכרה בבית העלמין                                                  הפקת ערב אזכרה

ניהול שבעה הכולל את כל הארגון הלוגיסטי החל בהכשרת מקום וכלה בשירות ואירוח המנחמים הפוקדים את המשפחה

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ייעוץ ובניית מצבה – עסק הפועל למעלה מ-60 שנים בבעלות משפחתית הדוגל בשירות – שמירה על שירות אמין ודיסקרטי המכבד את רצון הלקוח, במקצוענות – רמה גבוהה של מקצוענות וניסיון נצבר של שנים בכל תחומי העסק ובעמידה בזמנים – חשיבות העמידה בלוחות הזמנים הקצובים הינה בעלת משקל רב בשביעות רצון הלקוח

אספקת ערכות אבל

לעסקים – בשותפות עם ארגונים וחברות שהחליטו להשתתף בצערם של עובדיהם ומשפחתם היושבים שבעה אנו, מספקים ערכות בגדלים שונים המכילות מגוון פריטים לאירוח המנחמים הפוקדים את המשפחה בעת השבעה.

לפרטיים – כחלק מניהול השבעה שאנו מארגנים למשפחה האבלה

שקופית קודמת
שקופית הבאה

דרכי ההנצחה הינן רבות ומגוונות בדיוק כפי שבני האדם שונים זה מזה. ערב פרידה/הנצחה, ספר דרך חיים, אלבום תמונות, יום פעילות, אנדרטה/חדר פעילות, אתר הנצחה.

אנו כאן כדי להוציא לפועל כל רעיון והגיג העולה על רוחכם