ארגון אזכרה – אזכרה לנפטר

 ארגון אזכרה – אזכרה לנפטר:חשוב למנוע אירוע שגרתי

לאחר הלוויה ושבעה, מתקיים יום האזכרה הראשון שהינו לאחר 30 יום מיום ההלוויה.. אחריה בתום השנה לפטירתו מתקיים טקס אזכרה נוסף ובעתיד מידי שנה לציון יום פטירתו מתקיים טקס אזכרה לזכרו. לעיתים הוא מתקיים רק בבית העלמין ולעיתים גם בבית העלמין וגם בערב שלפני העלייה לבית העלמין, בבית הכנסת או בביתו.
לכל אחד מהטקסים ההיערכות היא שונה. לבית העלמין ההיערכות הלוגיסטית היא דומה לזאת של ההלוויה, הצללה/מחסה, כסאות, מים, רב לטקס דתי אם צריך, הגברה, הנחיה, פרחים וחלוקי נחל להנחה על המצבה, אך משתנים התכנים – באזכרה למשפחה יש זמן להתכונן ולעסוק בפרטים מה תכלול האזכרה, דברים מפי משפחה וחברים, שירים שאהב ועוד.
טקס אזכרה ייחודי המותאם לרוחו ופועלו של הנפטר בבית העלמין.
לחילופין לטקס אזכרה הנערך בערב האזכרה בבית הנפטר או בכל מקום אחר התכנים יכולים להיות אותם תכנים אך משמעותיים יותר בעלי מסרים לגבי חייו של הנפטר ופועלו בצרות משחק תפקידים, שירה וזמר, ספר חיים תמונות וסרטי וידאו ומערך לוגיסטי שלם של ארגון מקומות ישיבה, מכיבוד קל ועד לארוחה עשירה ועוד.
מי שיכול להעניק לכם את השירות המתואר לעיל הינה 'דרך אחרת' שתסייע לכם להפיק אזכרה לנפטר כפי שרק תבקשו ותרצו עבור יקירכם.

 

עבור לא מעט אנשים בארץ אנו רואים כיצד אזכרה לאדם שנפטר הופכת להיות משהו מאוד שגרתי. אין ספק שלרובנו יש המון מה לעשות בכל ימות השנה, ולעתים אנו מרגישים כיצד אזכרה לנפטר מעמיסה עלינו עוד יותר, כך שאנו נופלים למין מלכודת של חוסר זמן שמונעת מאיתנו להפיק אירוע בעל ערך גדול יותר.

אין ספק שכל מי שנשאל אותו יגיד שהוא ישמח לערוך טקס אזכרה איכותי ומרשים לאדם יקר שנפטר לפני שנים, אך למרבה הצער הזמן שאינו נמצא בידיו לא מאפשר לו לעשות זאת. מי שחשוב לו למנוע עוד אירוע שגרתי שאין לו ערך מוסף מיוחד בכל הקשור לאזכרה, חשוב שיכיר היום אפשרות מרתקת לסיוע אמיתי בנושא זה.

 

ארגון שנתפר למידותיו של כל אחד
מאחר ואנו חיים בעולם שנחשב למאתגר יותר בכל הקשור לעבודה ולחיי משפחה, הרי שזה ברור שלא תמיד אפשר להקדיש את כל הזמן שרוצים לכל משימה או מטרה. כך, מאחר ולא רוצים להפחית בכבודו של אדם יקר שצריך לערוך לו אזכרה, הרי שחשוב למצוא את מי שיכול להפיק את האירוע של אזכרה לנפטר בצורה רצינית וסבלנית.

בזכות חברת "דרך אחרת" יכול כל אדם לראות כיצד ארגון האירוע נתפר בצורה מדויקת לפי מידותיו של הנפטר ולפי מידות התקציב והרצון של יקיריו. כך לא מדובר על פשרה בגלל חוסר זמן, וכך מדובר על אזכרה לנפטר שעוברת בצורה ממוקדת ורצינית על מנת שכל דקה תהיה כזו שבה ניתן להתייחד עם אדם יקר ולהיזכר בו שוב במלוא העוצמה.

התמקדותם של קרובי המשפחה בטקס עצמו
ברור לכולנו שגם אם מצליחים לגייס את הזמן ליצור טקס אזכרה מורכב וייחוד יותר וגם אם אנו מבצעים לא מעט פעולות כדי לרגש יותר את הנוכחים בטקס אזכרה לנפטר, הרי שעדיין הדבר גוזל לא מעט זמן ואנרגיה, והביא לכך שאנו עצמנו נגיע לטקס האזכרה מותשים וחסרי יכולת אמיתית להתמקד ברגש החשוב כל כך במהלך טקס כזה.

כך אנו רואים עוד יותר עד כמה זה חשוב להיעזר במי שיכול לבצע את כל הפעולות הנדרשות בצורה מקצועית וממוקדת. התוצאה תהיה טקס אזכרה בו כל משתתף מקבל לידיו טקסטים הקשורים לאזכרה, מתיישב על כיסא שסודר עבורו, שותה מים שהוכנו מראש, ומתפנה לעסוק רק בזיכרונו של האדם שלשמו נערכת האזכרה.