כשאבא נפטר הכאב הראשוני קשה מנשוא, ההרגשה שלא תוכל להתייעץ עמו, לחבק אותו, לחוש את קרבתו היא קשה וכואבת למכביר. בשנה הראשונה אתה עדיין הלום כאב והעצבות אופפת אותך מכל עבר. אתה עדיין לא רגיל לחסרונו ולעיתים קרובות אתה מוצא את עצמך מחייג אליו או נוסע לביתו.

כאשר השנה הראשונה חולפת והחיים ממשיכים בשגרתם, הכאב הגדול מתחלף בגעגועים, הרבה אירועים שאתה חווה במהלכם מציפים לך את הזיכרונות היפים והנעימים אתו, או מה הוא היה עושה או אומר בכל אחת מהסיטואציות. אך בעיקר העצב מפנה את עצמו לזיכרונות, לריחות, לעצות, לגעגועים ולכן, בבואנו לקיים אזכרה שנתיים לאבא אנחנו במקום אחר, במקום של לערוך אירוע שבהחלט ישמר את זכרו, יקרין באור גדול את פועלו ואישיותו ולא מתוך כאב אלא מתוך גאווה.

היום ניתן לערוך אזכרה ייחודית ומכובדת לאבא כמו שרק תיארנו ברוחנו. בעזרתה של 'דרך אחרת' שמפיקה טקסי אזכרה כאלו, מביאה את ניסיונה העשיר והמגוון ורגישותה הרבה לנושא לעזרתכם ומפיקה יחד אתכם את הטקס הייחודי והמכובד ביותר עבור אביכם.

אזכרה שלא חייבת להיות שגרתית

לאחר פטירתו של אדם יקר יש צורך לערוך אזכרות מדי שנה. אנו רואים כיצד באזכרה לאחר שנתיים מפטירתו של אב המשפחה, הרגשות עדיין גואים והזיכרונות עדיין טריים. לכן מדובר על טקס שראוי לנהל אותו בצורה לא שגרתית. אזכרה לאבא שנתיים יכולה להיות שונה לגמרי מטקסים שלעתים לא מוקדשת להם חשיבה ראויה יותר.

הכוונה היא לכך שלרוב אנו רואים כיצד לאחר שנים מספר, כל אזכרה היא טקס פשוט ובסיסי שבו מתפללים, אומרים מספר דברים, מוגש אוכל לעתים, והמשתתפים מתפזרים לבתיהם ללא כל הרגשה מיוחדת. לכן נראה כי בשנים הראשונות שלאחר הפטירה כדאי להשקיע יותר וליצור טקס שגם משדר משהו אחר.

יצירת רגש אמיתי אצל המשתתפים

עולמו של אדם שנפטר יכול היה להיות עשיר מאוד ומלא בסיפורים על דברים שעשה וחווה במהלך שנות חייו. את הדברים האלו ניתן להזכיר בטקס אזכרה מרשים יותר שייצור אווירה אחרת אצל מי שהגיע לקחת חלק. כך, אזכרה לאבא שנתיים היא לא עוד טקס בסיסי, כפי שכבר הגדרנו זאת, אלא מאורע באווירה שונה מעט.

נכונה העבודה שבטקס אזכרה אנו עוסקים באירוע כואב של פטירתו של אדם יקר לפני תקופה מסוימת, אך נכונה גם העובדה שהטקס יכול להיות שונה ולכבד יותר את זכר הנפטר. כשאנו מדברים על טקס אזכרה לאבא שנתיים, אנו בהחלט יכולים לזהות כיצד ניהול מקצועי של האירוע ייצור התרגשות רבה אצל המשתתפים.

ניהול מרתק של אירוע חשוב

כולנו רוצים מאוד לראות כיצד במהלך חיינו קורים לנו רק דברים טובים ואנו לוקחים חלק בכמה שיותר אירועים משמחים. אך גם אירועים לא נעימים וקשים מאוד הם מנת חלקו של כל אדם, ולכן טקס אזכרה הוא עוד אירוע עליו צריך לחשוב בצורה רצינית מאוד ולעתים מזווית אחרת כדי שישלב בין כאב, זיכרון, ורושם מרתק.

כבר לא מעט שנים אנו רואים כיצד יש חברות שמציעות אפשרות לניהול אחר של טקס אזכרה כזה. כך, עבור אנשים רבים שאבדו את אביהם לא מזמן, אזכרה לאבא שנתיים היא הזדמנות להעלות על נס את פועלו ולספר את סיפורו ע"י אדם מיומן שיש לו כושר דיבור והוא חלק מחברה שיכולה לערוך טקס מרתק מאוד.