ארגון אזכרה

ארגון אזכרה
ארגון אזכרה

ארגון אזכרה: האנרגיה שחסרה כשצריך לארגן אזכרה

 

אזכרה לאחר פטירתו של אדם נועדה להזכיר את היותו חלק מאתנו מחד ולהנציח את שמו ופועלו מאידך. בכל סוגי האזכרה הקיימים לאחר 30 יום מתאריך ההלוויה, לאחר שנה מיום פטירתו ומידי שנה לציון יום פטירתו נוכל להפכה למפעל הנצחה, להזדמנות אדירה להתכנסות המשפחה הקרובה והחברים. נוכל לקיים טקס מכובד ומרגש שינציח את חייו ופועלו, שיעלה זיכרונות יפים ממהלך החיים עמו, שיזכיר אותו לבני המשפחה והחברים כפי שהוא היה רוצה שיזכרו אותו. זהו דבר לא פשוט אך ניתן בהחלט לביצוע.

'דרך אחרת' מתמחה בהפקת טקסי אזכרה מהסוג הזה כאשר באמתחתה מגוון תכנים ופעילויות שערב כזה יכול להכיל וביחד עם המשפחה לבחור את הסוג הכי מתאים למען זכרו ולמענם, החל ממשחק תפקידים שיעלו שחקנים מאירועים בחייו, תערוכת יצירות שעשה, שירים שאהב, ספר חיים על קורותיו, אלבום תמונות, מצגת קטעי וידאו ועוד ולצד התכנים גם קימת הלוגיסטיקה של מיקום ע"פ כמות המוזמנים ואופי האירוע, הזמנת המוזמנים, מקומות ישיבה, הגברה, הנחיה, מולטימדיה, כיבוד קל ועד ארוחה עשירה.

'דרך אחרת' נוגעת ונותנת דעתה לכל הפרטים החל מהמשמעותי ביותר וכלה בפעוט ביותר במקצועיות ורגישות רבה לנושא העדין הזה ובשיתוף פעולה מלא עם בני המשפחה.

 

 

מותו של אדם יקר יכול לסחוט המון אנרגיה מכל אדם נורמאלי. לכן זה נראה ברור מאוד שכשצריך לארגן טקסים ואירועים הקשורים למותו של אדם או להנצחת זיכרונו, רבים הם אלו שמתקשים לגייס את האנרגיה הרצויה למהלכים חשובים כאלה. כך, ארגון אזכרה יכול לעתים להיות משימה כמעט בלתי אפשרית עבור בני המשפחה.

העצבות שמתלווה ללכתו של אדם יקר מעולמנו, החלל הגדול שנוצר לאחר מותו של אדם יקר, וההרגשה הכללית המעיקה כל כך במקרים טראגיים מביאים לכך שיש לחשוב על פתרונות רציניים לגבי ניהול ועריכת האזכרה כדי שניתן יהיה לכבד את זכרו של הנפטר בצורה מלאה ולהרגיש כיצד עושים זאת בכבוד רב.

לעתים חוסר הידע יכול לפגוע ברגע החשוב
ארגון מסודר של אזכרה מביא לכך שכל מה שצריך להרכיב טקס חשוב כל כך אכן משתלב לתוך אירוע שכל מי שמגיע לכבד את המת חש באווירה הערכית שלו. אך יש לעסוק גם בעניינים טכניים כשמדברים על ארגון אזכרה מאחר ולעתים אנו רואים כיצד בני המשפחה לא מרוכזים או לא ממש יודעים כיצד לערוך את האזכרה.

לעתים מדובר על כך שלא תמיד יודעים בני המשפחה איזה ציוד יש להביא, כמה אוכל יש לקנות, היכן להציב כיסאות או מחסות, ומה לעשות לגבי עוד פרטים שקשורים לכל ארגון אזכרה מכובדת.
כך קורה שדברים נופלים בין הכיסאות או חסרים בגלל הסיבות לעיל, ובני המשפחה מרגישים לא נוח במהלך האזכרה.

יש פתרונות שקל מאוד לזהות את יתרונותיהם
בשנים האחרונות אנו רואים כיצד בני משפחתו של כל נפטר יכולים לקבל שירות חשוב מאוד על מנת לארגן אזכרה בצורה מכובדת מאוד. השירות שמעניקה חברת "דרך אחרת" כולל בתוכו את כל מה שצריך על מנת לארגן כל אזכרה בכל מקום ובכל זמן. זאת תוך התמקדות אישית בצרכיה של כל משפחה וכל אדם.

הפתרונות המכובדים והיעילים שמוצגים לגבי ארגון אזכרה מדגישים עד כמה מדובר ביתרון עצום עבור כל מי שעוסק בכאב וחווה אבל כבד. בזכות ארגון מופתי של כל חלק וכל היבט של האזכרה, יכולים היום רבים להרגיש כיצד הם עוסקים בהנצחתו של האדם היקר שנפטר ולא בעניינים שיכולים להסיט אותם מכך.